אולם אירועים או גן אירועים: איך לבחור?

גן אירועים או אולם אירועים?

כשאתם מגבשים את בחירתו של אולם אירועים או גן אירועים אתם צריכים לקחת בחשבון מספר נושאים חשובים. ראשית כל, להעדיף מקום שיש בו חברת הפקות מנוסה שתוכל לדאוג לכל מה שאתם צריכים. ואולם, בשנים האחרונות ישנם אלמנטים נוספים שמומלץ לשים לב אליהם. רבים מיזמי האירועים מעדיפים לצאת מהערים הגדולות ולבסס אירוע על גן אירועים רחב שוליים בשטח ירוק ויפה.

 

כמות האכלוס הנדרשת באירוע – תנאי בסיס

על מנת לדעת שהאולם או גן האירועים מתאימים אתם צריכים לבדוק לכמה אנשים הם מיועדים. במתחם זהף הממוקם בשרון הירוק, ניתן ליהנות מאולם אחוזה מפואר המארח עד 800 איש או מגן טראסה מפואר המאפשר מקום לכמות גדולה יותר של אורחים. חשוב לבחור במקומות אטרקטיביים בהם כמות המקסימום אינה יוצרתה נטל אלא מזכה את בעל האירוע ואורחיו בכינון שגרה מרווחת ומענגת.

 

קייטרינג נדרש לאירוע בהתאם לציפיותיכם

לכל יזם ישנה הציפייה שלו. חלק מאתנו יעדיפו קייטרינג קרניבורי וחלקנו יעדיפו שהוא יהיה צמחוני עם חתונה צמחונית או לחילופין, חתונה טבעונית. לחלקנו תהיה עדיפות שהכשרות של הקייטרינג תנבע מזרם מסוים כמו מהדרין, חת"ם סופר או אחר. כמו כן, בהינתן התנאים של הקייטרינג, חשוב לבחור את המנות המועדפות על מנת ליהנות מארוחות טעימות לשביעות רצונכם.

 

תשתיות חכמות למניעת תקלות באירוע

אחת הגדוּלות של שירותי אירועים היא למנוע תקלות שעשויות להתרחש עוד בטרם התחיל האירוע: עיכובים בגלל פקקי תנועה, לוגיסטיקה שלא תוכננה כראוי ועוד. למזלכם, כאן ניתן למנוע את רוב התקלות היות ואנו מציעים שירות אירוח מפואר בסוויטה יוקרתית לבעלי האירוע. אם אתם מתחתנים, השקיעו בהגעה לבית המלון יום קודם בשביל שלא תצטרכו להתמודד על פקקי התנועה ביום האירוע ולהוציא אותו בזמן המתוכנן. על הדרך, תוכלו ליהנות משירותי אירוח מדוגמים, מנופים מרהיבי עין בשרון הירוק ומחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת.

 

ייעוד האולם או גן האירועים

באופן כללי, חשוב לבחור בשירות הפקות ייעודי לסוג האירוע שאתם מתכננים. כאן, למשל, מציעים 2 מתחמי אירועים, מלון מפואר ושטחים ירוקים ולכן לא קשה לזהות שחברה זו מיועדת בעיקרה לחתונות. לעומת זאת, אם מטרת האירוע היא מסיבת המונים, מומלץ למצוא חברת הפקות מומחית לנושא זה, עם תשתיות מתאימות.

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486