חתונה צמחונית מול חתונה טבעונית - כל ההבדלים

אם אתם מתכננים חתונה ללא בשר, האפשרויות העומדות בפניכם הן או חתונה צמחונית או טבעונית

ההבדל העיקרי והמהותי הוא שזוג צמחוני יכול לחגוג חתונה טבעונית. זוג טבעוני אינו יכול לחגוג חתונה צמחונית כי היא מכילה מוצרים מן החי. מה בפועל ההבדלים בין שני סוגי הקייטרינג? בואו להכיר את תפריט החתונות בשני סוגי הקייטרינג.

 

קייטרינג צמחוני – קווים לדמותו

 

כאשר מדובר על חתונה צמחונית הקייטרינג יגובש בעיקרו על סלטים, שבחלקם יש ביצים ורטבים חלביים כמו שמנת. המנה העיקרית תתבסס בעיקרה על ארוחות חמות ממרכיבים אלה, עם שימוש מוגבר ברטבים ובפסטות. כאמור, הקייטרינג הצמחוני מתאים לכל מי שאינו חפץ בבשר בחתונתו אך אינו נוקט בקו טבעוני בחיי היום יום שלו.

 

קייטרינג טבעוני – קווים לדמותו

 

בקייטרינג של חתונה טבעונית המוצרים במנות הראשונות יתבססו בעיקרם על פירות, ירקות וגידולים יבשים. הם יוגשו באמצעות מגשי אירוח מפוארים. במנות העיקריות יהיה ביסוס על מרכיבי מזון המחקים בשר כמו סייטן וטופו. יהיה שימוש מוגבר בעדשים ולצד זאת – גם שימוש בארוחות טבעוניות קלאסיות ללא הביונד-מיט, אורז מלא, קטניות מלאות ועוד.

מנות אחרונות בשני סוגי הקייטרינג

 

חתונה צמחונית תתבסס על מנות אחרונות עם חלב, כמו עוגות בהן השתמשו בשמנת ובהקצפות שונות. בחתונה טבעונית מאכלי השוקולד יהיו ללא חלב, ובתוספת מרכיבים מתוקים אחרים כמו נוגט. יהיה שימוש מוגבר במאכלים מתוקים המבוססים על פירות. 

 

ארגון חתונה צמחונית וטבעונית בפועל

 

הארגון כולל מפגש עם צוותי הפקות של חברת אירועים ובחירת תפריט המתאים למה שאתם מחפשים במנות החתונה שלכם. בתחילה, אתם צריכים לבחור את סוג הקייטרינג המבוקש, צמחוני או טבעוני, ולאחר מכן – לבחור את המנות עצמן בכל הדרגים, מתאבנים, עיקריות ואחרונות.

 

מבנה הקייטרינג בחתונה

 

בחתונה, האורחים שלכם יזכו לטעימות לפני שהם בוחרים את המנות הראשונות שלהם, ולאחר מכן תתחיל הארוחה עצמה. בשל של המנה העיקרית, יוצעו לסועדים בחירות מתוך 2-3 מנות שניתן להביא לצלחותיהם. האורחים ייהנו, במסגרת הקייטרינג הצמחוני או הטבעוני, ממבחר עשיר של מנות גורמה בלתי נשכחות. את החתונה הצמחונית או הטבעונית הבאה שלכם מארגנים כאן על הצד הטוב ביותר!

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486