חתונה בקיץ או חתונה בחורף?

חתונה בקיץ ובחורף הם שני אירועים שונים אך לכל אחד מהם קסם משלו.

כבר בגיבוש חליפת החתן ניתן לזהות הבדלים מהותיים בין האירועים וכמובן – בעיצוב האולם ובהכנת התשתיות שלו. בחתונה בחורף, שם המשחק הוא הגנה והתכנסות. יש גשם, זו עובדה, וזה לא מה שישבית את האירוע. להיפך, זה רק ייתן יתרון כי תיווצר אינטימיות בעקבות עזרי הקירוי והכיסוי בהם ייעשה שימוש. בקיץ, מדובר בגישה הפוכה לחלוטין: החצנה של האירוע, פריסת האורחים בגני אירועים ישירות תחת השמים ועוד.

 

חתונה בחורף – לבוש, מראה ועיצוב האולם

 

החתן בחתונת חורף בדרך כלל ילבש חליפת 3 חלקים הכוללת מכנס ארוך, ז'קט בצבע דומה לזה של המכנס וחולצה בהירה מתחת לז'קט. על פי רוב, תתווסף גם עניבה או יתווסף פפיון לאותה חליפה. האולם יהיה סגור והאירוע יתקיים למעשה באחוזה פנימית בתוך המתחם. החלק הקרוב לאחוזה בשטח החיצוני של גן האירועים יקורה לצורך קבלת פנים וכניסה חלקה לאירוע. אלה הם המרכיבים העיקריים של חתונה בחורף המתקיימת באופן מקצועי ובהתאם לעונה זו.

חתונה בקיץ – לבוש, מראה ועיצוב האולם

 

בקיץ, נהוג לקיים את החתונה בגן אירועים פתוח, כשהאולם משמש רק לאזור בו סועדים את המנה העיקרית. החתן בדרך כלל ילבש חליפה של 2 חלקים, הכוללת חולצה בהירה ומכנס כהה, ועניבה על החולצה. נהוג להוסיף לחליפה זו פריט שלישי כמו וסט ספרדי ללא שרוולים בצבע של המכנס. הרעיון בחתונת קיץ הוא שניתן לחגוג ממש בשעות הקיץ, כלומר לאור יום ביום שישי. חתונה בשישי היא אחת החוויות הסוחפות גם עבור הזוג המתחתן וגם עבור האורחים שנהנים משינוי אווירה ומחגיגה קיצית מטורפת.

 

ארגון חכם של חתונה אידאלית

 

מומלץ להתחיל בבירורים מול חברת ההפקות ותיאום ציפיות בהתאם לכך. הקייטרינג צריך להתאים לדרישות שלכם גם במגבלותיו (כשר, מהדרין, טבעוני, צמחוני או בשרי) וגם בסוגי המנות שצריכים להתאים לטעמכם. מומלץ להסדיר מול חברת ההפקות לינה יום קודם באתר האירוע בבית מלון מפואר על מנת להימנע מפקקים ולגבש היטב את סדר היום או הערב של חתונת הקיץ או החורף שלכם. בדרך זו אתם זוכים להוציא את האירוע ברגל ימין על הצד הטוב ביותר.

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486