איך נעשה חתונת שישי מושלמת?

תכנון חתונה אידיאלית ביום שישי זה אירוע מיוחד המלווה עם התרגשות גדולה ולא מעט חששות, גם מצד החתן וגם מצד הכלה.

יש לכם תאריך? זה נפלא! ועכשיו הגיע שלב התכנונים. עם מספיק זמן ומאמץ, תוכלו לערוך את האירוע הכי מושלם ומרגש שיש.


בין אם אתם מחפשים לערוך חתונת קיץ או חורף, יש שיקולים מסוימים שצריך לעשות כדי להבליט את היום המיוחד שלכם. מבחירת אולם האירועים המתאים ועד לבחירת השמלה המושלמת, יש כל כך הרבה פרטים שנועדו לוודא שחתונת יום שישי שלכם, כך שתהיה בלתי נשכחת. עם המדריך הזה, נספק לכם טיפים איך להפוך את חתונת שישי שלכם לאירוע שכולם ידברו עליו.

 

מהם המרכיבים המרכזיים שחובה לשים לב כשאתם מתכננים חתונה בשישי?

 

מספר אורחים – כאשר אתם בוחרים מקום, הדבר הראשון שכדאי מאוד שתיקחו בחשבון הוא מספר האורחים שישתתפו באירוע שלכם. תבחרו מקום גדול מספיק כדי להכיל את כל האורחים אבל קטן מספיק כדי ליצור אווירה אינטימית ומשפחתית.


בחירת מקום מתאים ואטרקטיבי היא המפתח לתכנון חתונת שישי מוצלחת - העונה והשעה בה תתקיים החתונה היא חשובה מאוד, בעת בחירת מיקום. המקום הנכון יהיה תלוי בסוג החתונה שאתם עורכים ובסגנון החגיגה שלכם. לדוגמא: לחתונת קיץ אחר הצהריים מומלץ. חוף או פארק עם שטח פתוח, גינה חיצונית או חצר עם יופי טבעי והרבה ירוק מסביב, מרפסת חיצונית עם נוף של קו הרקיע של העיר או האזור הכפרי, ועוד.


גישה נוחה - ודאו שהמיקום נגיש בקלות עבור האורחים שלכם, עם שפע חניה זמינה במידת הצורך.


נוף ואווירה – כדי שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ובלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים, חפשו מקום עם נוף יפהפה, או כזה שיוצר אווירה מיוחדת, שמחה ואישית.

מה הטיפ העיקרי שבלעדיו אי אפשר לתכנן את חתונת השישי שלכם?

 

כאמור יש המון סידורים וארגונים לקראת החתונה הקרבה ובאה, אבל דבר אחד חשוב עוד לפני שאת בוחרת את השמלה, ואתה מודד את חליפת החתן. וזה נושא התקציב.

 

הגדירו תקציב - לפני שאתם מתחילים לתכנן את החתונה שלכם, החליטו כמה כסף אתם מוכנים להוציא בסך הכל. הקפידו לכלול בתקציב עלויות נוספות, כגון מיסים, טיפים והוצאות בלתי צפויות.


שימו לב שאם אתם בוחרים בספקים מסוימים, שהם עסוקים יותר. כדאי מאוד לשריין את התאריך ולתאם איתם מראש על תאריך החתונה.


תבדקו את הנושא הזה, ותוודאו שאתם מתכננים כראוי את החתונה שלכם.

 

איזה סוג אוכל כדאי להגיש בחתונת שישי שלכם?

 

שאלת כמעט המיליון דולר. האוכל הוא נושא אינדיבידואלי וכמובן חשוב. סוג האוכל המוגש בחתונה תלוי בכם, הוא צריך לשקף את טעמכם והעדפותיכם האישיות. כמה אפשרויות פופולריות לחתונות כוללות ארוחות בסגנון מזנון, ארוחות ערב בציפוי, ארוחות בסגנון משפחתי ומתאבנים. התחשבו באווירה שאתם רוצים ליצור לאורחים שלכם וכמה זמן אתם רוצים שהם יבלו במהלך הארוחה. במידה ויש הגבלות תזונתיות של כמה מהאורחים שלכם, כמו צמחוניים, טבעוניים, צליאקים וכדומה, קחו זאת בחשבון.

בסופו של דבר אתם רוצים שלכולם יהיה מענה תזונתי בחתונה שלכם, וכולם יצאו שבעים מרוצים ומאושרים כמוכם.

 

כמה זמן מומלץ לתכנן ולארגן חתונת שישי מושלמת?

 

בהתאם לגודל ומורכבות החתונה, תהליך התכנון יכול להיות בין שישה לתשעה חודשים עבור חתונות גדולות יותר ושלושה עד ארבעה חודשים עבור חתונות קטנות יותר. אם אתם רוצים להבטיח שכל פרט יכוסה בתהליך תכנון החתונה שלכם, כדאי מאוד לתכנן את מסגרת הזמן הארוכה ביותר שאפשר.

 

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486