בחירת אולם אירועים לחתונה או אירוע גדול

על מנת לבחור אולם אירועים על הצד הטוב ביותר, בדקו מה שירותי ההפקה שלו מציעים.

סל דרישות מיטבי לאירועים מביא רבים מיזמי האירועים לחברות המובילות בענף. מהם השירותים היוקרתיים ביותר שניתן לבקש עבור אירוע? בואו ללמוד הכל אודות גיבוש אולם אירועים על הצד הטוב ביותר.

 

כמות אורחים באירוע

 

גן האירועים או האולם צריכים לספק מקום לאורחים רבים, בהתאם לדרישות היזם. כאן ניתן למצוא פתרון ל- 800 איש באחוזה עצמה ועוד אלפים בודדים של אורחים בגן טרסה מרהיב ביופיו. האולם, על כן, מיועד לכמות גדולה של חוגגים המאפשרת לכם ליהנות מאירוע חד פעמי וסוחף במיוחד.

 

קייטרינג מתאים לאירוע

 

 

הקייטרינג נהפך לאחד הנושאים המדוברים בישראל ולא בכדי. חשוב לבדוק את התפריט של האירוע ולבחור את סל המנות המועדף. ניתן לגבש כאן תפריט צמחוני, טבעוני, כשר על פי דרישות החוגגים וליהנות ממנות שף מן המעלה הראשונה.

 

שטחים ירוקים מרהיבי עין

 

 

כמובן שבבחירת אולם אירועים או גן תואם – אין על השטחים הירוקים היפים שמאפשרים חתונה בשישי בכיף גדול, אירוע ערב מדוגם ביותר, ועוד מגוון אטרקציות לחגיגת אירועים. כשהשטחים ירוקים ויפים, אתם והאורחים נהנים ובגדול, התמונות ייזכרו כיפות ביותר וסרטוני האירוע יהיו אחד הנושאים המדוברים ביותר בקרבכם בתקופה הקרובה.

שירותים לוגיסטיים מובילים ללא מתחרים

 

כשאתם מתכננים חתונה בשישי, חתונה בקיץ בערב או ביום חורף, ובכל זמן אחר, אתם חייבים לקחת בחשבון את גודש התנועה בכבישים שיגזול נתח יקר מזמנכם ועשוי להביא לאיחור ולעתים אף לשינוי תוואי האירוע. על האורחים שלכם אתם לא יכולים להיות אחראיים, קחו אחריות על עצמכם: שכרו מתחם אירועים שיש בו בית מלון ותיהנו מאירוח כיד המלך יום קודם. בכך, תחסכו את לחץ התנועה ותקיימו את האירוע במועדו כפי שתכננתם.

 

מתחם אירועים שיש בו הכל

 

כשאתם בוחרים מתחם אירועים, זהו השירות המושלם עבורכם! גם אולם אחוזה מפואר, גם גן טראסה מרהיב עין וגם אפשרות ללינה בבית מלון יוקרתי לפני האירוע. אנו מעסיקים צוותי הפקות מנוסים שידאגו לכל צרכי האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר באופן מקצועי ובהתאם למה שסוכם.

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486