היתרונות בחתונה שעושים בשישי

חתונה ביום שישי היא אחת האטרקציות המדוברות ביותר בקרב בני זוג העומדים להינשא.

יש לכך יתרונות רבים על פני חתונות ערב. הוייבים אחרים, ההתנהלות שונה והתחושה היא של יום חג מיוחד ששונה מהותית מקודמיו. מה יוצר את זה והופך חתונה בשישי לאטרקציה כה פופולארית?

 

הגעה לחתונתכם בפיק של שישי

 

ההגעה של האורחים בשישי לא תהיה משימה קלה. בשונה מהערב, בו צירי התנועה פנויים בדרך כלל, יום שישי הוא יום הטיולים ובתוך הערים – יום סידורים גדוש בתנועה. דווקא משום כך, זו ההזדמנות שלכם לחגוג. זה פיק, יש הרבה תנועה בחוץ ולכן אנשים משקיעים במיוחד בשבילכם בכדי להגיע לאירוע. לכן, להגעה כזו יש ערך מוסף עבורכם, וכמובן שבקצה, לאחר החניה – האווירה משתנה לחגיגה בגן אירועים ירוק ויפה.

 

הנאה מחתונה קיצית ירוקה ויפה

 

בערב, את עיקר התפאורה מבססים על לדים ונורות צבעוניות. בשישי ניתן ליהנות מהירוק הטבעי של השרון הירוק, מכרי דשא רחבי יריעה, מטראסות מרהיבות עין, וכמובן ממבנה עתיק שישמש כאולם האירועים עצמו. כשהחתונה מתרחשת באור יום, היא פשוט יפה יותר באופן טבעי ומצריכה שימוש  מופחת באמצעים מלאכותיים להשלמת המראה החיצוני.

הנאה מתמונות טבעיות שלכם ושל יקיריכם

 

זה לא סוד שכאשר מדובר על אירוע ערב, התמונות שלכם עוברות לא מעט התאמות: שימוש בתאורה, בחסמי-תאורה, בפלאש והתוצאה היא תמונות מקצועיות אך בעלות מראה מעט פחות טבעי. כשהחתונה מתבצעת בחוץ, בטבע, בירוק של השרון ולאור יום התמונות יוצאות טבעיות, עם הלבוש היוקרתי שלך בתור חתן, עם שמלת החתונה הנהדרת שלך בתור כלה, וכמובן עם תמונות טבעיות של האורחים והאורחות.

 

הרגשה של מסיבה באוויר

 

במתחם אירועים זה, שמבוסס בעיקרו על שטחים ירוקים ואירוח בחוויה עתיקה, חתונה בשישי מביאה עמה יתרון נוסף: חיזוק האלמנט המסיבתי של האירוע. אלמנט זה קל לייצור כאשר האירוע מתוכנן באולם בעיר הגדולה, אבל לא מובן מאליו כאשר מתכנסים בלב השרון הירוק בצל מבנים עתיקים. אירוע קיצי הופך כלך שיר למסיבה וכל ריקוד לחוויית המונים סוחפת. אם אתם מעוניינים לשלב בין חוויית המסיבות של תל אביב לריטואל הירוק והשקט, חתונה בשישי מסבה לכם את הפתרון המתבקש.

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486