חיסכון בהוצאות חתונה, כן זה אפשרי

חתונות הן אירוע מיוחד, אבל הן יכולות להיות גם יקרות. עם זאת, ישנן דרכים לחסוך כסף בחתונה מבלי לוותר על איכות האירוע.

בין אם אתם מתכננים חתונת קיץ או חתונת חורף, או אפילו חתונה טבעונית או צמחונית, יש הרבה דרכים לחסוך כסף ועדיין להפוך את היום המיוחד שלכם לבלתי נשכח.

 

מהן הדרכים לחסוך כסף בהוצאות החתונה?

 

תכנון חתונה יכול להיות עניין יקר, אבל עם קצת תכנון ותקצוב חכמים אפשר לחסוך כסף בהוצאות החתונה. הנה כמה מהדרכים שתוכלו לחסוך כסף בהוצאות החתונה שלכם ולהפוך את היום המיוחד הזה לחסכוני ככל האפשר.


תגדירו תקציב ועמדו בו – הפיתויים הם רבים, במיוחד כאשר מדובר בחתונה. לכן, המנעו ככל האפשר מבזבוזים מיותרים והתמקדו במטרה העומדת מולכם. תכנון מוצלח, יספק לכם את החתונה שכה חלמתם עליה.


יש ימים ותאריכים שהם החמים בשנה, למשל חתונה בקיץ ביולי אוגוסט, או בימי חמישי. כל לו יכולים לייקר משמעותית את האירוע שלכם ולכן, ערכו את החתונה שלכם ביום חול או לא בשיא העונה.


אולם או גן אירועים? אם אתם באמת רוצים לחסוך עלויות בחרו מקום פחות יקר.


הגבלת מספר משקאות האלכוהול המוגשים – לא חייבים להזמין את כל הבר, בחרו כמה משקאות חריפים עיקריים ובזה תוכלו גם לתת לאורחים שלכם חוויה נעימה ומשחררת, וגם לא תשברו את הכיס מההוצאות על המשקאות.


שמלה או חליפה פחות יקרים – זה סעיף שיהיה קצת קשה ליישם. אבל תחשבו מחוץ לקופסא. תזכרו שהחתונה שלכם נמשכת כמספר שעות, אבל ההוצאות והתשלומים יהיו הרבה מעבר לכמה שעות ויכולים להתפרס על חודשים. לכן, לא חייבים לקנות את השמלה היקרה ביותר, או את החליפה היקרה ביותר. מה שהכי חשוב זה שתרגישו בנוח בבגדים שלכם.

האם כדאי לנהל משא ומתן עם ספקים כדי לקבל מחיר טוב יותר?

 

כדי להוזיל עלויות, ישנו עוד אלמנט שתוכלו ליישם וזה לנהל משא ומתן עם ספקים כדי לקבל תמחור טוב יותר. משא ומתן עם ספקים יכול לעזור לכם להשיג מחירים טובים יותר על מוצרים ושירותים, כמו גם תנאי תשלום נוחים יותר. חשוב לעשות סקר שוק מבעוד מועד ולהבין את מחיר השוק עבור הפריטים שאתם רוכשים או מזמינים. פעולה זו תעזור לכם לנהל משא ומתן מתוך עמדת ידע ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל עסקה טובה יותר.

 

מהן האסטרטגיות שיכולות לעזור לכם לחסוך כסף בהוצאות חתונה?

 

הרבה אנשים הצליחו לתכנן חתונות מדהימות מבלי לבזבז יותר מדי. זה אפשרי לחלוטין כל עוד מישהו מוכן להתאמץ. אירוע כזה יכול להתבצע מבלי להתפשר על שום איכות או חוויה כוללת. גם אתם יכולים לערוך חתונה שלא תשאיר אתכם עם הוצאות מיותרות.


רשימת אורחים היא אחד הנושאים שישובים עליו שעות רבות. רוצים להזמין את כל מי שמכירים. אבל, אסטרטגיה הזו מעט לוקה בחסר. משום שככל שיהיו יותר מוזמנים גם ההוצאות גדלות. ואתם רוצים לחסוך. לכן, שבו עם עצמכם ועם בן או בת הזוג וערכו רשימה מדויקת של האורחים שיבואו לשמח אתכם ביום המיוחד שלכם. כאמור, לא חייבים להזמין את כל העולם ואשתו.

 

 

חתונה צמחונית תחסוך בעלויות?

 

ככל שההעדפה למנות צמחוניות ממשיכה לגדול, זוגות רבים שוקלים כעת לערוך חתונה צמחונית כדי לצמצם את ההוצאות הכרוכות ביום המיוחד שלהם. בין אם זו חתונת קיץ או חורף, עדיין ניתן לספק לאורחים מנות טבעוניות וצמחוניות טעימות מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. על ידי בחירה במנה צמחונית, גם אתם יכולים לחסוך בעלויות האוכל ועדיין לספק לאורחים שלכם ערב מושלם.

צור קשר

אנא מלאו את טופס - צור קשר

לפרטים וקביעת פגישה:

077-7299486